Roomikekskavaator Caterpillar 323DL













Kui olete otsustanud osta madala hinnaga tehnikat, veenduge, et suhtlete tegeliku müüjaga. Uurige välja võimalikult palju infot tehnika omaniku kohta. Üks petmisviisidest on esineda tegelikult olemasoleva ettevõtte nime all. Kahtluste tekkimise korral teatage sellest meile tagasisidevormi kaudu, et saaksime asja täiendavalt kontrollida.
Enne ostu sooritamist uurige hoolikalt erinevaid müügipakkumisi, et selgitada välja teie poolt valitud tehnika mudeli keskmine hind. Kui teie valitud müügipakkumise hind on oluliselt madalam sarnaste pakkumiste hindadest, olge ettevaatlik. Suur hinnaerinevus võib viidata varjatud defektidele või müüja petmiskatsele.
Ärge ostke kaupa, mille hind erineb tunduvalt analoogse tehnika keskmisest hinnast.
Ärge nõustuge kahtlaste tagatis- ja ettemaksudega. Kahtluste korral ärge kartke täpsustada üksikasju, küsige müüdava tehnika lisafotosid ja dokumente, kontrollige dokumentide ehtsust, esitage lisaküsimusi.
See on kõige levinum petmise viis. Ebaausad müüjad võivad küsida teatud ettemaksusummat, et „broneerida“ teile tehnika ostmise õigus. Sel moel võivad petised koguda suure rahasumma ja seejärel kaduda, nii et nendega pole enam võimalik ühendust võtta.
- Ettemaksu kandmine kaardile
- Ärge makske ettemaksu, vormistamata dokumente, mis tõendavad raha üleandmise akti, kui teil tekib müüjaga suhtlemisel kahtlusi.
- Raha kandmine „vahendaja“ kontole
- Selline palve peab tegema ettevaatlikuks; tõenäoliselt suhtlete kelmiga.
- Raha kandmine sarnase nimega ettevõtte kontole
- Olge tähelepanelikud, kelmid võivad esineda tuntud ettevõtete nimel, tehes ettevõtte nimes väikeseid muudatusi. Ärge kandke raha üle, kui ettevõtte nimi tekitab kahtlusi.
- Oma pangarekvisiitide märkimine reaalse ettevõtte nimel esitatud arvele
- Enne ülekande tegemist kontrollige, kas arvele märgitud pangarekvisiidid on õiged ja kuuluvad vastavale ettevõttele.
Müüja kontaktid
















Powerful: Equipped with a Cat C6.4 ACERT engine rated at 110 kW and featuring ACERT Technology, it delivers clean, quiet operation and powerful power, boasting 7% more power than the 320D, meeting the demands of a wide range of high-load applications.
Excellent Fuel Economy: Eco mode reduces engine speed while maintaining normal hydraulic pressure, reducing fuel consumption. Under light loads, the Automatic Engine Control system slows engine speed to improve fuel efficiency. The demand-based cooling fan operates at a lower speed when full cooling capacity is not required, further optimizing power distribution and reducing energy consumption.
Advanced Hydraulic System: The main pump boasts a maximum flow of 205 L/min and a main relief set pressure of 3.5 MPa. This system provides precise control and coordinated compound motions, ensuring efficient and accurate operation in all operating conditions. Excellent Digging Capability: The heavy-duty design combines a stronger hydraulic system, larger counterweight, heavy-duty components, and high efficiency to enhance digging force, making it ideal for heavy-duty loading, digging, and trenching.
Comfortable and Convenient Operation: The standard filtered and pressurized cab provides a clean working environment. The ergonomically designed operator station is spacious, quiet, and comfortable, with all switches conveniently located on the right console. A 7:3 split front window and a large skylight enhance visibility during high-lift operations.
Easy Maintenance: Numerous service points are easily accessible from ground level, making service and maintenance quick and efficient. S・O・SSM sampling ports and hydraulic test ports for the hydraulic system, engine oil, and coolant are included. A test connection for the Cat Electronic Technician (Cat ET) service tool is located behind the cab, and a cartridge-type main filter is located outside the hydraulic tank for easy debris removal, maintaining reliable hydraulic system performance. Strong and durable structure: The extended undercarriage is installed as standard to achieve optimal stability and lifting capacity. The track rollers, carrier sprockets and idlers are sealed and lubricated, and the track links are also lubricated to reduce wear on the internal bushings and extend service life. The body design provides excellent torsional resistance, and the track roller frames are robot-welded for strength and durability.